ÚTMUTATÓ AZ UPDATE ÉLETMÓDHOZ – Réka ajánlásával.

IDŐZÍTÉS
Az update étrendet követőknél fontos szempont az étkezések megfelelő időzítése, hogy táplálkozásunkat igazítsuk biológiai óránkhoz. Épp ezért törekedj arra, hogy étkezésed minden nap azonos időpontokban történjenek, lehetőség szerint a következőképpen:

  1. a reggelit ébredés után fél órán belül fogyaszd el, és igyál meg hozzá minimum fél liter folyadékot
  2. az ebédet a déli órákban együk meg, és ügyeljünk arra, hogy az ételt minél alaposabban rágjuk meg. Az alapos rágás elősegíti az emésztést, fiatalítja a testet, erősíti az immunrendszert. Itt is fontos, hogy minimum 3-5 dl folyadékot igyunk
  3. az uzsonna elfogyasztását úgy időzítsd, hogy az ebéd és a vacsora közötti félidőben legyen. Uzsonna mellé ihatunk tartalmasabb, rostban gazdag cukormentes gyümölcslevet is cukormentes /a 100%-os dobozos cukros!!!/, hisz ez fokozza a telítettség érzését
  4. a vacsorát igyekezzünk úgy időzíteni, hogy maximum 18 óráig, illetve lehetőség szerint lefekvés előtt 3-4 órával fogyasszuk el.

FOLYADÉK
Fontos, hogy naponta legalább 2-3 liter folyadékot igyunk meg. Ezért érdemes étkezés előtt legalább egy pohár innivalót mindig elfogyasztani. Ez fokozza a telítettség érzését. Azonban az étkezésektől függetlenül a nap folyamán bármikor csak teheted, igyál minél többet. A megfelelő mennyiségű folyadékbevitel segíti az emésztőnedvek képződését, felgyorsítja és megkönnyíti az emésztést.

MOZGÁS
A gyorsabb eredmény eléréséhez fogyókúránkat ajánlott mozgással is kiegészíteni. Fontos azonban az, hogy fokozatosan szoktasd hozzá tested a mozgáshoz, ne terheld le azonnal már az elején úgy, hogy a későbbiekre elmegy a kedved tőle. Ha szükséges, akkor kezdjük napi 20 perces sétával. Idővel, ahogy javul a kondíciónk, fokozatosan emelhetjük a terhelést szakaszos futással. Később eljárhatunk edzőterembe, de kerüljük továbbra is a túlterhelést.
Célszerű az egyes mozgásformákat rendszeresen váltogatni. Egyik nap sétálj, kocogj, következő nap lehet úszni, majd biciklizni is, illetve egy-egy napra konditerem is beütemezhető. Egy héten 3-4 alkalommal minimum mozogjunk, 1-2 pihenőnap beiktatható. A legjobb a változatos, minden nagyobb izomcsoportot megmozgató edzés, ami a pulzusszámot tartósan az életkornak megfelelő magas szinten tartja.


Néhány tipp a HETI MENÜHÖZ

A gyümölcsöket, zöldségeket fogyasztás előtt minden esetben alaposan tisztítsd meg!
A más étellel egy dobozba tálalt zöldségeket természetesen már gondosan megtisztítva küldjük Neked.

Az ételek elfogyasztásához evőeszközökre (kés, villa) van szükség. Előfordul, hogy egyes ételeknél a zöldségeket egészben küldjük, így lehetőséged van eldönteni, hogy miként szeretnéd fogyasztani. Ez azért is praktikus, mivel így jobban megőrzi frissességét, ezzel is növelve élvezeti értékét.

Színesítheted étkezésed azzal is, hogy a kenyércipót olykor felkarikázod, olykor hosszában vágod félbe és készítesz belőle szendvicset.
Amennyiben a melegszendvicset nem tudod grillben vagy sütőben megsütni, természetesen sütés nélkül, normál szendvicsként is jóízűen fogyaszthatod.
Lekvárokhoz, pástétomokhoz a kenyércipót akár pirítósnak is elkészítheted.

A müzlit vagy búzakeveréket külön csomagolva küldjük, így lehetőséged van étkezés előtt pár perccel a joghurtban, kefirben elkeverni.

Amennyiben nagyobb mennyiségű ételhez van szokva a szervezeted, elejével érdemes a Réka életmód menü mellé kiegészítésképpen levest vagy desszertet rendelni.

Adott esetben egy étkezés több tételből is állhat. A dobozokon feltüntetett számok első értéke az össz tételszámot jelzi.
Ügyfélszolgálat: Tel / Fax: 06 1 460-3663
Faxközpont: 06 27 54-2754 | Telenor: 06 20 460-3663
T-Mobile: 06 30 460-3663 | Vodafone: 06 70 460-3663
Az ételeket forgalmazza a Teletál Ételfutár Kft. Megrendelésedet eljuttathatod hozzánk faxon, weboldalunkon vagy területi képviselőnkön keresztül..